JAK SZYBKO SCHUDNĄĆ BEZ EFEKTU JOJO?

środa, 27 grudnia 2017

               Po świętach na twoim brzuchu i biodrach zarysowała się okazała oponka? No dobra, przed świętami też była, ale teraz nadchodzi sylwester, a ty nie mieścisz się w wymarzonej sukience. Mam dla ciebie kilka sposobów dzięki którym schudniesz nawet 3 kg w 4dni. Nie wierzysz? Sprawdź.


WYELIMINUJ SŁODYCZE

Spokojnie, te 4 dni przeżyjesz bez czekolady i innych łakoci. Zapychanie się słodkim powoduje odkładanie się tłuszczu, poza tym po chwilowej radości z jedzenia np. czekolady, zaraz masz chęć na więcej. Błędne koło, od tego tylko rośnie ci brzuch, boczki i dupsko. Słodycze poza uzależnieniem cie od cukru i tuczeniem, nie dają ci właściwie nic.

WYELIMINUJ BIAŁE PIECZYWO

Kromka ciemnego pieczywa dziennie całkowicie ci wystarczy. Pamiętaj by było ono na naturalnym zakwasie bez dodatku drożdży i nie miało w skaldzie karmelu. Masz teraz idealny czas na wdrożenie diety. Na pewno w domu zostało ci pieczone mięso ze świąt. Kromka ciemnego pieczywa z plasterkiem pieczystego, kapustą kiszoną i kwaszonym ogórkiem, to idealne śniadanie. Zamiast kupować pędzoną sałatę i pomidory smakujące papierem korzystaj z sezonowych, tradycyjnych kiszonek. Nie dość, że są zdrowe, zawierają dużo wit c to jeszcze maja działanie ochronne, grzybo i bakteriobójcze oraz regulujące trawienie. 

PIJ KOKTAJLE

Są pożywne, zdrowe i sycące, Najlepiej w etapie odchudzania pij koktajl z natki pietruszki, soku z jednej cytryny i wody-to koktajl pobudzający trawienie. 
O właściwościach koktajli oraz propozycje przepisów poczytasz TUTAJ
Trzy zaskakujące przepisy na syte koktajle znajdziesz TUTAJ

PIJ WODĘ

Nie pij jednak samej wody. Zrób sobie z niej izotonik. Sama woda "przeleci" przez ciebie,  nawodnij cię odpowiednio. Jak ze zwykłej wody zrobić izotonik? Wystarczy dodać do niej kilka ziarenek soli lub cukru. Najlepszym napojem izotonicznym, bogatym w potas jest woda kokosowa z solą morską. Możesz również wycisnąć sok z  grejpfruta, dodać sól i wodę. 
Przepisy na domowe wody smakowe znajdziesz TUTAJ

WYPUŚĆ WODĘ Z ORGANIZMU

Najpierw każę ci się nawadniać, a teraz... Co innego odpowiednie nawadnianie, a co innego zatrzymywanie wody w organizmie. Ogranicz spożycie soli i cukru. Są one potrzebne to prawidłowego funkcjonowania, lecz ich nadmiar zwyczajnie szkodzi. 

OGRANICZ PORCJE 

Na początku może wydać ci się to trudne i będziesz odczuwać głód, ale to bardziej przyzwyczajenie.  Pół godziny przed każdym posiłkiem wypij szklankę wody. Chude mięso i warzywa pomogą ci w walce z nadwagą.  Jeśli czujesz głód miej przygotowane pokrojone w słupki; marchewki, cukinie, ogórki, seler naciowy, kalarepę, rzodkiewki, listki sałaty itp. Micha pełna warzyw pozwoli ci oszukać chęć na coś innego. 

HERBATKI UŁATWIAJĄCE TRAWIENIE

Herbatki ziołowe mają praktycznie nieograniczona moc. Umiejętne ich stosowanie oraz regularność w spożywaniu leczy różne choroby, miedzy innymi otyłość. Regulacja trawienia to klucz do sukcesu, nie bój się wspomagać naturalnymi metodami. 
Przepisy na herbatki ułatwiające trawienie znajdziesz TUTAJ
Herbatki na wzdęcia znajdziesz TUTAJ
Natomiast zimowe herbatki, rozgrzewające, ale dzięki przyprawom również regulujące trawienie znajdziesz TUTAJ

WYELIMINUJ GOTOWE DANIA I SŁODKIE NAPOJE

Nie tylko w sumie dania, ale i gotowe mieszanki przypraw. W gotowcach jest bardzo dużo soli, cukru i wzmacniaczy smaku. Sa tak skomponowane, by chciało ci się je zjadać do końca, jednocześnie chcąc kupić kolejne porcje. Słodkie napoje również są ci niepotrzebne. Poza dostarczenie organizmowi bomby cukru nie dajesz mu nic. Słodkie napoje nie gaszą pragnienia, wręcz je wzmagają. Musisz mieć słodkie? Ugotuj kompot  z jabłek. 


Przez te 4 dni możesz spokojnie się nieco przegłodzić, jednak jeśli planujesz schudnąć więcej i na stałe proponuję ci wrócić tutaj 1 stycznia. Opiszę specjalnie dla ciebie, jak mój mąż w rok schudł na stałe prawie 20 kg, bez diety, efektu jojo i ćwiczeń. Zmieniając zaledwie kilka nawyków żywieniowych. Nie bój się spróbować, po tych 4 dniach zobaczysz efekty i to cie zmotywuje. To jak? Zaczynamy nowy etap w życiu? Etap bez zbędnego balastu w postaci nadwagi?

13 komentarze

  1. Taka czterodniowa dieta może być początkiem spełnionego postanowienia noworocznego ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. A co z serniczkiem pozostałym z świąt? Ktoś musi go zjeść :) hi hi hi

    OdpowiedzUsuń
  3. Oczyszczenie organizmu po świętach przyda się chyba każdemu, ale w sumie Twoje porady są fajne na nie tylko po świętach :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Porady świetne, tylko czy nie lepiej już na stałe zmienić niektóre nawyki żywieniowe?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiscie, że lepiej, dlatego zachęcam do powrotu tutaj 1 tycznia w celu dalszego zmotywwowania ;)

      Usuń
  5. Jak się cały rok nie trzymało formy, to parę poświątecznych dni nie wystarczy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jednak te parę dni moe dać szansę na nowy początek i pokazać kierunek ku zmianom.

      Usuń
  6. Ja to myślę, że jednak wszyscy znają te zasady, tylko brak samozaparcia i motywacji :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tylko JAK żyć bez słodyczy?! Ja nie potrafię..;/

    OdpowiedzUsuń

To miejsce dla ciebie,
ale zanim skomentujesz pamiętaj, że ten blog to w dużej mierze ironiczne spojrzenie nie tylko na macierzyństwo, pokazane ze specyficznym może, ale jednak poczuciem humoru.