PAKIET SPA DLA DWOJGA W HOTELU OSSA

niedziela, 23 czerwca 2019
SPA OSSA HOTEL

Kilka dni temu świętowaliśmy trzynastą rocznicę ślubu. To rocznica koronkowa. W sumie nazwa bardzo trafna. Koronka jest misternie wykonana, nadal transparentna, choć bardzo mocna. zachwyca pięknem i budzi podziw. Tak samo, jak trzynaście lat małżeństwa. Nie dawałam nam szansy. Nie wierzyłam w miłość. Marcin spróbował, wierzył za nas oboje, zawsze kochał mocniej. W momencie, kiedy chcę udusić go poduszka za chrapanie, on okrywa mnie, żebym nie zmarzła. Już wspominałam, że nadal mam chęć czasami rzucić wszystko i uciec, on mówi, że ucieknie ze mną. Chyba na tym to polega?

Każdą rocznicę warto uczcić. Dla odświeżenia i umocnienia związku. Celebrowanie wspólnych chwil nie tylko przypomina, dlaczego jesteśmy razem, ale też nadaje wyjątkowości kolejnej dacie. Tym razem zamiast kolacji na mieście, spędziliśmy cudowny weekend w SPA. Wcześniej oczywiście sprawdziliśmy pakiety i dopasowaliśmy do swoich oczekiwań. Przy zamówieniu zmieniliśmy pokój, menu na uroczystą kolację w sobotni wieczór, a spa we dwoje rozbiliśmy na dwa dni, by móc cieszyć się z zabiegów. Pomimo tego, że Hotel Ossa posiada konkretne oferty, zawsze jest możliwość dopasowania indywidualnego.

Dlaczego SPA we dwoje?

Pakiet dla par realizowany jest w sali z dwoma łóżkami do masażu, prysznicem oraz oddzielną sauną dla dwojga. Panie wykonujące zabiegi nie tylko sprawnie i profesjonalnie je wykonują, ale również stwarzają przyjemną atmosferę relaksu. Po wspaniałym peelingu cukrowym, masce nawilżającej podbitej sauną, rozpłynęliśmy się. Powiem nieskromnie, że nie mieliśmy ochoty wychodzić z łóżka. Byliśmy tak odprężeni, że leżenie w ciszy wydawało się być naturalnym etapem. Zarówno po zabiegach, jak i przed mogliśmy skorzystać z pokoju relaksu, w którym jest wybór herbat i spokojna muzyka.

Już we wrześniu obchodzimy piętnastolecie naszego związku, na pewno to uczcimy równie wspaniale, a po powrocie z urlopu wracamy tu, zrelaksować się po dwóch tygodniach z dziećmi.

Skorzystaliśmy z poniższego pakietu
Wakacyjne podróże w SPA
3 dni, 2 noce

PAKIET ZAWIERA:
 2 noclegi w komfortowym pokoju typu standard (pobyt 3 dni, 2 noce)
 2 śniadania z elementami kuchni fit w Restauracji
 2 kolacje serwowane: 3-daniowa (przystawka lub zupa/danie główne/deser) z kieliszkiem wina musującego
 Zabiegi dla dwóch Osób
 Cukrowa eksfoliacja ciała
 Nawilżająca maska na ciało
 Masaż ciała na olejach
 Możliwość późnego check-out (w miarę dostępności pokoi, max. do 2 h)
 10% rabat na dodatkowe zabiegi SPA i zakup kosmetyków Veoli Botanica
 Bezpłatny parking

DODATKOWO W CENIE:
 Nielimitowany dostęp do basenu, saun: sucha, parowa, na podczerwień, łaźnia rzymska