NAJPOPULARNIEJSZE ZABAWKI DLA DZIEWCZYNEK ZA MNIEJ NIŻ 30 ZŁ.

piątek, 14 grudnia 2018
ZABAWKI DLA DZIEWCZYNKI 6, 7, 8 LAT

         Święta zbliżają się nieubłaganie. Prezenty kupić trzeba, a jak wiadomo, zabawki dla dzieci są drogie. Rynek zabawek jest nasycony, mimo to wciąż pojawiają się nowe. Jak w morzu reklam, uginających się półek, znaleźć zabawkę niedrogą, a jednak wymarzoną? Najważniejsze w prezencie jest to, żeby trafić z nim w gust i potrzeby. Dlatego stworzyłam zestawienie najpopularniejszych zabawek dla dziewczynek do 30 zł. Nie dość, że to hity każdej dziewczynki w zerówce i w młodszych klasach szkoły podstawowej, to jeszcze niewiele kosztują.

LALECZKA BABECZKA
zabawki dla dziewczynek do 30 zł

Urocze, pachnące laleczki, zapakowane w muffiny lub pucharki lodowe. Kilka różnych kolorów i zapachów do wyboru. Większe to koszt ok 26 zł, mniejsze niecałe 11 zł.


ENCHANTIMALS
MODNE ZABAWKI DO 30 ZŁ

Enchantimals to niezwykłe dziewczyny posiadające zwierzęce cechy. Mieszkają w niezwykłym świecie, w którym cały czas trwa zabawa. Lalki są takie same, jak postacie w bajce, można je oglądać na kanale MiniMini. Laleczki do kupienia po ok 30 zł, w komplecie z mini zwierzątkami pasującymi do lalek. Można kupić rozbudowane zestawy z kilkoma lalkami, domkami, pojazdami. 


LITTLES PETZ SHOP
zabawki do 30 zł

Urocze figurki zwierzątek. Najpierw powstały zabawki, potem bajka. Opowiada o dziewczynce, której tata dużo podróżuje, a ona ucieka w świat wyobraźni. Najpierw odkrywa niesamowity zoo sklep, potem to, że rozumie mowę zwierząt. Figurki po ok 19 zł. Można dokupić pojazd dla zwierzątek lub kupić je w zestawach.

NUM NUMS
zabawki do 30 zł
 Urocze, miękkie, pachnące istotki. Można je kupić pojedynczo lub w zestawach. Figurka ok 23 zł. Zestawy z fabryka błyszczyków czy lakierów. Pojazdy. Fajna zabawa, choć bardziej gadżet niż szersza historia, która by za nimi stała. Hit od ponad 1.5 roku.

HATCHIMALS
ZABAWKI DO 30 ZŁ
Urocze figurki zwierzątek, które kryją się w jajeczkach. Można kupić pojedynczo za ok 12,50 zł lub w zestawach. Dostępne są również wersje duże, pluszowe, równie urocze.

Safiras Baby Princess SMOKI JAJKO NIESPODZIANKA
zabawki za mniej niż 30 zł
Kolejna zabawka w postaci jajka niespodzianki. W każdym znajduje się smok, jednak nigdy nie wiadomo, na jakiego się trafi. Jajko z niespodzianką ok 10 zł szt.

Sylvanian Families
zabawki do 30 zł
Sylvanian Families to zwierzęce rodzinki żyjące w dużej społeczności. Mają domki, miasteczka, akcesoria i toczą spokojne, szczęśliwe życie. Figurka ok 23zł.

SHIPKINS
zabawki do 30 zł
Laleczki oraz figurki. Figurki to koszt ok 23zł za 10 szt, laleczka ok 20 zł. Figurki to przedmioty codziennego użytku z buźkami. Nie wiem, co jest ich fenomenem, dzieci je uwielbiają.


LALE LOL
ZABAWKI DO 30 ZŁ
 Lale lol to w sumie kule z niespodziankami w środku. Otwiera się je zdzierając warstwy, każda kryje w sobie zawartość kul. Co chwilę wypuszczane na rynek są nowe serie lol. Są w kilku wielkościach i rodzajach. Zanim kupisz, dopytaj dziecko, o którą serię chodzi, bo może się okazać, że kupisz niewłaściwy egzemplarz. Kula ok 30 zł, można kupić duże zestawy.


TWISTY PETZ
ZABAWKI DO 30 ZŁ

To w sumie bransoletki z koralików, jednak zmieniają się w zwierzątka. To ich zaleta. Mogą być jako zabawka, bransoletka, czy breloczek do plecaka. Cena ok 30 zł za szt.

SLIME-GLUTY
zabawki do 30 złWiększość z nas ma mieszane uczucia słysząc o glutach. Jednak dzieci je uwielbiają. Można je kupić w gotowej formie za ok 17 zł, zrobić samodzielnie z perwolu, pianki do golenia i przezroczystego kleju lub kupić w formie wielkich fabryk, gdzie zabawa będzie trwała przez długie miesiące. Pisałam o nich TUTAJ.

Masz już swoje typy? Pamiętaj tylko, że to nie tobie ma się podobać prezent, tylko dziecku.

11 komentarze

  1. Fajne zestawienie 😀 jak tak patrzę na niektóre zabawki, to znowu chxialanum byc dzieckiem 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe propozycje, muszę się rozejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz chyba wnuczki, wiec propozycje masz podane na tacy.

      Usuń
  3. Super pomysły :) U nas od kilku lat faza na Lego i póki co zmiany się nie zapowiadają ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba faze na Lego już mieliśmy, nieco osłabła, choć bawią się nadal chętnie, ale nie domagają się nowych.

      Usuń
  4. Bardzo ciekawa lista :) Skorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne pomysły na niedrogie zabawki na prezent. A masz jakiś pomysł na prezenty dla chłopców? Ja mam synków :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gry, resoraki, mały konstruktor, gluty, książki, figurki tez na pewno są jakieś, które chłopcy zbierają.

      Usuń
  6. Gluty są extra, jakkolwiek to by absurdalnie nie brzmiało :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Co chwile na co innego jest szał :) Podobają mi się te laleczki babeczki!

    OdpowiedzUsuń

To miejsce dla ciebie,
ale zanim skomentujesz pamiętaj, że ten blog to w dużej mierze ironiczne spojrzenie nie tylko na macierzyństwo, pokazane ze specyficznym może, ale jednak poczuciem humoru.